Audiovisuelt materiale digitaliseret marts 2016

• Bartholinbygningen opføres I-II (smalfilm - doneret af Bartholinbygningen ved en tidligere lejlighed. Filmene viser udgravning og påbegyndt opførelse af Bartholinbygningens forskningsfløj.
  • Journalistkollegiet i Vennelystparken: Første spadestik/indvielse 1957/1958 (smalfilm - doneret af fhv. overlæge, dr.med. Edith Reske-Nielsen, Åbyhøj)
  • C.F. Møller 85 år i 1983/portrættering v/ Nils Winkel (16 mm film)
  • Nedbrydningen af Høegh-Guldbergs Gades Kaserne i december 1981
  • Opførelse af ny fløj på Tandlægehøjskolen (16 mm film - overdraget af fotograf Lars Kruse. Der er tale om opførelsen af bygning 1614 (kirurgi, børneafdeling, Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere)
  • Fra besættelsen af Historisk Institut 1976 eller 1977 (smalfilm - doneret af cand.mag. Birgitte Gram)
  • Besættelsen 1979 af Medicinsk Biokemi (TV-Avisens reportage om aktionen) - overdraget af Medicinerrådet ifm. større aflevering af billedmateriale i 2016

Desuden er en lang række allerede beskrevne VHS-videoer blevet digitaliseret samt enkelte derudover, som senere vil blive specificeret.