Beboere opstillet foran bygningen

Marselisborg Studentergaards beboere september 1942. Bageste række fra venstre: stud.med. Else Gregersen, stud.mag.  Inger Tonnesen, stud.med.erne Eva Fredborg, og Edith Møller Rasmussen, stud.mag.erne Agnes Jensen og Bodil Rabbe, stud.med.erne Sigrid Nielsen og Karen Jacobsen, stud.jur.erne Astrid Møller, Jenny Sørensen og Birthe Buemann, stud.mag. Karen M. Andersen, stud.med.erne Agnete Møller og Edith Stenderup samt stud.jur. Karen Margrethe Brorson Fich. Midterste række fra venstre: stud.med. Elin Jacobsen, stud.mag. Ragnhild Simonsen, stud.med.erne Esther Dahlgaard, Grethe Thiis og Ruth Krogh, stud.oecon. Tove Christensen, stud.mag. Marie Lorentzen, stud.med. Else Bruntse, stud.mag. Grethe Drud, stud.med. Dagmar Madsen og stud.jur. Lis Johnsen. Forreste række fra venstre: stud.med.erne Bente Egmose Hansen, Ingrid Vernegaard Jensen, Ida Vogel og Valborg Jochumsen. Foto Atelier Riis Knudsen.