Teknologier og investeringsmuligheder

Vores forretningsudviklere er ansvarlige for 150+ innovationsprojekter, som er baseret på exceptionel forskning ved Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital.

Vores portefølje omfatter både projekter, som søger investeringer til at etablere et spin-out, men også teknologier, som kan licenseres til virksomheder.

Projekterne er udvalgt gennem grundig screening - en proces hvor både det kommercielle grundlag, patenterbarhed og andre faktorer bliver gennemgået. Teams bestående af forskere, forretningsudviklere og jurister arbejder løbende tæt sammen for at styke projekterne, indtil de er klar til at blive licenseret til eksisterende virksomheder eller etablere et spin-out.

Projekterne dækker en bred række af sektorer, herunder life science (pharma, drug discovery, medtech og diagnostics), engineering, energy, sustainability, food tech, software, digitalization, robotics, advanced materials og mere.

Porteføljen af teknologier præsenteres jævnligt på messer og ved andre events, eksempelvis Nordic Innovation Fair.

Du har også mulighed for at få en direkte introduktion til projekter, som på nuværende tidspunkt søger investeringer, eller som kan licenseres.

Jonas Brandt

Leder af forretningsudvikling Erhverv og Innovation - Forretningsudvikling