Konstantinos Kamperis

• Pædiatrisk Nefrologi

Mailadresse

Forskning

Mere end 25 års erfaring i pædiatrisk forskning med særligt fokus på patofysiologiske aspekter og behandling af inkontinens hos børn. Andre forskningsområder omfatter Nyreinsufficines (CKD), renal fysiologi og hypertension hos børn.

Uddannelse

Mere end 15 års erfaring i prægraduat og postgraduat undervisning. Mere end 8 års erfaing som klinisk lektor i pædiatri. I de sidste tre år kursusleder for  den International semester (kandidat, 5. semester) af medicinsk studium på AU.

Samarbejder

Mit tværfaglige, internationale samarbejde har i væsentlig grad bidraget til at fremme vores viden inden for børneinkontinens. Jeg er i øjeblikket formand for "International Childrens Continence Society", en interesseorganisation, der arbejder for videnspredning og forbedring af sundhedsydelserne til børn med alle former for barndomsinkontinens.

Udvalgte publikationer

Flere