Jakob Rom Johansen

Telefonnummer
Mailadresse

Profil

Mere end 15 års erfaring med journalistik og kommunikation på teoretisk, praktisk og strategisk niveau med erfaring fra flere forskellige brancher, målgrupper og platforme.

Jeg har arbejdet som journalist på fagblade, lokal- og landsdækkende dagblade samt magasiner. Som kommunikationsrådgiver har jeg mange års erfaring med bl.a kampagneplanlægning, intern og ekstern kommunikation, ledelseskommunikation, pressekontakt samt krisekommunikation.

Jeg arbejder hjemmevant med trykte medier, web, nyhedsbreve og meget mere.

Arbejdsområder

Kommunikationspartner for AU IT og Aarhus Universitets afdeling for informationssikkerhed. Mit arbejdsområde dækker desuden international profilering som medlem af redaktionsgruppen for hjemmesiden international.au.dk. Jeg er desuden en del af webteamet hos Universitetsledelsens Stab med fokus på opbygning af sider og god webkommunikation.

Kollegaer

Flere
Brug piltasterne på tastaturet for at scrolle