Sinna Bygballe Jensen

• Kommunikation/Formidling

Mailadresse

Profil

Jeg har en baggrund indenfor kommunikation & kultur samt erfaring i offentlig forvaltning og informationssikkerhed, hvilket jeg bringer i spil dagligt med at gøre et komplekst emne som informationssikkerhed mere forståeligt, brugervenligt og brugerrettet.

Det er vigtigt for mig at gøre relevant viden let tilgængelig og let at forstå - og gerne kort & godt.

Min vej til AU IT har både inkluderet at studere i Mexico, bo på Gran Canarie, været butiksbestyrer, en lederuddannelse og en tur i fogedretten - som foged ;-)

Arbejdsområder

Informationssikkerhedskoordinator med fokus på formidling og kommunikation.

Vi arbejder hele tiden på at gøre informationssikkerhed mere forståeligt, brugervenligt og brugerrettet - hvilket er mit ansvarsområde. Gennem formidling og diverse dokumenter sætter vi rammen for informationssikkerhed på AU, som understøttes af skabeloner, vejledninger og procesbeskrivelser m.m., så alle kender deres rolle/ansvar og ved, hvordan de skal agerer ifht. at beskytte kritiske AU-informationer.

Kollegaer

Flere
Brug piltasterne på tastaturet for at scrolle