Nyheder fra Erhverv og Innovation er Aarhus Universitets nyhedsbrev til omverdenen med nyheder og tilbud inden for erhverv, innovation og iværksætteri.

Tilmeld dig og gå ikke glip af inspiration og samarbejdsmuligheder for din organisation.

Det får du i nyhedsbrevet

• Inspiration til at samarbejde med Aarhus Universitet

• Nye muligheder for at nå vores studerende og forskere

• Relevante arrangementer for den private og offentlige sektor

• Historier fra vores iværksætterhus The Kitchen

• Yderligere tilbud til virksomheder, kommuner og andre interesserede

Baggrund for nyhedsbrevet

Nyhedsbrevet er for alle, der er interesserede i at samarbejde med Aarhus Universitet eller holde sig ajour med universitetets værdiskabelse for samfundet. Det gælder især virksomheder, kommuner, regioner, politiske instanser og organisationer i erhvervslivet.

Nyhedsbrevet er på dansk og udsendes cirka 8-10 gange om året. Ved at tilmelde dig giver du samtykke til, at vi må behandle dine data i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Du kan til enhver tid afmelde dig igen gennem linket i bunden af vores nyhedsbreve.

Er du medarbejder på AU?

Hvis du er ansat ved Aarhus Universitet, anbefaler vi, at du tilmelder dig det interne nyhedsbrev fra Erhverv og Innovation i stedet.