Samarbejde med studerende og yngre forskere

Din virksomhed, kommune eller region kan indgå i et samarbejde med studerende og yngre forskere på Aarhus Universitet på flere forskellige måder: Projekter, praktik, projektorienterede forløb, studiejob eller fuldtidsjob. Se mulighederne herunder.

”Det er vildt fedt at se deres ideer, og vi er imponerede over, hvor realistiske deres forslag er. Alt kan implementeres! Noget arbejder vi allerede lidt med, men nu har vi inviteret dem alle sammen til Skive Festival til sommer, og så kan de selv se, hvad vi går videre med!”

Skive Festival

"Vi har deltaget i TBMI mange gange og glæder os altid til processen. De studerende vender, drejer og vrider vores forretningsområder på helt nye måder, og resultaterne er spændende. Samtidig oplever vi kun engagerede studerende med stor interesse for virksomheden."

Conpleks